mandag 23. april 2012

Første blogginlegg.. Skummelt

Hei.

Jeg får starte med en liten introduksjon da..

Jeg heter Marte Østensen, 25 år gammel smålubben jente fra Bærum som jobber som makeupartist og går på kunstskole.


Jeg har funnet ut at det bare er å gi opp å prøve å se pen ut, og heller prøve å gå for interessant og spennende, rart og noen ganger litt stygt.
Derfor tenkte jeg å prøve å starte denne bloggen, som en motpart mot alle disse bloggene som handler om hvordan man bare ser pen og fresh ut... (edit; ikke at det er noe galt med det..)

Det kommer sikkert til å havne noen sånne bilder her, men det er fordi det er jobben min og jeg hadde ikke tjent mye penger på å bare gjøre folk stygge..

Men!

Dette er nok ikke bloggen for deg som vil ha tips angående naturlig sminke, hudpleietips og sånn.
Dette kommer til å være den store skumle storebroren til alle sminkebloggene som finnes der ute allerede... Håper jeg.

Jeg er ikke så flink til å skrive vittige og interessante ting på egen hånd, så jeg regner med at det blir mye bilder.

Her er et knippe bilder jeg har tatt selv *stoooolt* og selvfølgelig sminket selv;


 Modell Cara Lien

 Modell Henriette Camilla Pettersen Berntsen

 Modell Marie Natalie Funjem Kroghen

Enn så lenge klarer jeg ikke stille lys på noen annen måte enn jeg har gjort på disse bildene, så noen ganger er jeg nødt til å ty til profesjonelle fotografer;

Modell Helene Myhre
Foto av Victoria Steinnes   
                                                                                                     

Modell Cara Lien
Foto av Ching Pang
Modell Jenny Vatn Longova
Foto av Ching Pang

PS; det er ikke lov å kommentere min dårlige selvtillit, uten den så hadde jeg sikkert aldri begynt å sminke annerledes og jeg trenger den i tilfelle jeg må være morsom.


Sånn, da er det bare å spørre hvis noen lurer på noe.

Tudelu

1 kommentar:

  1. I love it! Og du er vittig, Marte. Bloggen er herved bokmerket.

    SvarSlett